Verzending

Wij versturen gratis vanaf 20 euro binnen Nederland. Onder de 25 euro zijn de verzendkosten 6,99 euro. Naar België en andere landen rekenen wij 6,99 euro.

Alle bestellingen versturen wij met een Track & Trace code. Als u voor 17:00 uur een bestelling plaatst versturen wij deze dezelfde dag. Andere verzendopties zijn ook mogelijk. Volgende dag levering zoals voor 23:59 besteld, morgenavond in huis en SameDay delivery voor 10:30 uur besteld, dezelfde dag ’s avonds in huis.

Alle verzendopties zijn beschikbaar tijdens het afrekenen. Het kan voorkomen dat niet alle verzendopties beschikbaar zijn.

Gemiddeld komt 85% van de bestellingen op tijd aan ongeacht verzendkeuze.

Bestelling Levering
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag* Zaterdag
Weekend Maandag** of dinsdag***

* Bestellingen na vrijdag 17:00 uur versturen wij maandag.
** trunkrs
*** postnl

Op algemene erkende feestdagen zijn wij gesloten.

Afhaalpunt (pakjegemak)
Het is momenteel niet mogelijk om uw bestelling naar een afhaalpunt te laten bezorgen. Aan de hand van uw adresgegevens worden alle beschikbare afhaallocaties weergegeven. Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee en haal het pakketje binnen 1 week op. Keuze uit ruim 3650 locaties!

SameDay delivery
Besteld u voor 10:30 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag s ‘avonds tussen 18:00 en 22:00 uur afgeleverd.

Bedrijfsadres
Beperking op het afleveradres zoals een sluitingstijd van 17:00 uur? Kies dan voor PostNL of neem contact op met de vervoerder aan de hand van trackingcode om een (nieuwe) afspraak in te plannen of het adres te wijzigen.

Waddeneilanden
Kies PostNL als verzendoptie.

Bestelling niet ontvangen?
Hebt u een mailbericht van ons gekregen dat uw bestelling is verstuurd? Dan is uw bestelling sowieso onderweg!

Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraagd is. Als u niet wijzer wordt aan de hand van de trackingcode verzoeken wij u vriendelijk nog even geduld te hebben. Bij vertraging komt de bestelling meestal een dag of twee later aan. Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL of Trunkrs en hopen wij op uw begrip voor deze situatie.

Adres wijzigen
Hebt u een mailbericht van ons gekregen dat de bestelling is verstuurd? Dan kunnen we helaas het adres niet meer wijzigen. Uiteraard kunt u proberen contact met de vervoerder op te nemen.

Niet aanwezig?
Niet aanwezig als de bezorger komt? Dan zal de bezorger het op een ander moment weer proberen. Na twee niet gelukte bezorgpogingen zal het pakketje worden afgegeven bij een PostNL-locatie. U hebt dan 7 dagen de tijd om het pakketje op te halen. Het kan ook voorkomen dat de bezorger het pakketje afgeeft bij de buren.

Bij Trunkrs zal bij een aantal bezorgpogingen de zending retour worden gestuurd.

Product beschadigd en/of kapot ontvangen?
Komt uw bestelling beschadigd en/of kapot aan? Meldt dit dan binnen 24 uur na ontvangst. Voor een snellere afhandeling graag een foto’s meesturen.

Bestelling niet compleet?
Bestelling niet compleet ontvangen? Meld dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 24 uur na ontvangst).

Verkeerd adres opgegeven?
Dan zullen wij wachten totdat de bestelling bij ons retour is gekomen. Zodra deze retour is ontvangen zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Meestal is het binnen een paar dagen weer retour gekomen maar het kan een aantal weken duren bij PostNL of Trunkrs. Als u de betreffende producten alsnog wenst te ontvangen dient u deze opnieuw te bestellen.

Voorwaarden vervoerder
Zorg ervoor dat uw adres en adresgegevens aan de algemene voorwaarden voldoet van de vervoerder.